HEXA Spinach Powder

spinach powder
 

HEXA Spinach Powder

 

Loaded with a wide range of nutrients, including beta-carotene, iron, and fiber. HEXA Spinach Powder is a healthful product originating from China. It is made by grinding dried spinach leaves into finely textured green powder. This unique flavored powdered form of the dehydrated vegetable can be used in many different, delicious ways. Sprinkle the powder into smoothies, sauces, dressings, and dips for an extra boost of nutrients and flavor enhancement. It is also wonderful for adding color and flavor to omelets, fresh pasta, frittatas, bread, noodles, and scrambled eggs.

 

Spinach powder is also a rich source of folic acid, manganese, vitamin K, potassium, and calcium. Vitamin K and calcium aid in the maintenance of healthy bones, and manganese helps protect cells from oxidative stress. Potassium contributes to the normal functioning of the nervous system and to the maintenance of normal blood pressure. Folic acid is good for the immune system and reduces tiredness and fatigue.

 

With a relatively long shelf-life and requiring no refrigeration, spinach powder is easy to store and use. This superfood will certainly appeal to both vegans and meat-lovers, and also benefit service operators and retailers who aim to tempt those who want to incorporate spinach powder into their diets, and live a healthy lifestyle.

To get this product at our e-store, click here Ebaza.com.my

Click this link directly to the product: https://www.ebaza.com.my/hexa-spinach-powder-30g

 

HEXA Food Sdn. Bhd. is a HACCP and HALAL certified food processing company located in Shah Alam, Malaysia. Established in 1997, we produce more than 100 dry products such as spices, seasonings, herbs, marinades, flour, and curry powder. HEXA is a household brand that defines Quality, Affordability, and Taste.

Our sales channels include Retail (hypermarket, supermarket, mini market, etc.), Food Manufacturer, Food Service, and Online. If you have any questions regarding our products, please email us at hexafood@hexafood.com

 
 
 
 
 

Serbuk Bayam HEXA Dimuat dengan pelbagai nutrien, termasuk beta-karoten, zat besi, dan serat. HEXA Spinach Powder adalah produk sihat yang berasal dari China. Ia dibuat dengan mengisar daun bayam kering menjadi serbuk hijau bertekstur halus. Bentuk serbuk sayur dehidrasi yang unik ini boleh digunakan dengan pelbagai cara yang lazat. Taburkan serbuk ke dalam smoothie, sos, pembalut, dan celup untuk tambahan nutrien dan penambah rasa. Ia juga bagus untuk menambahkan warna dan rasa pada telur dadar, pasta segar, frittatas, roti, mi, dan telur orak.

 

Serbuk bayam juga merupakan sumber kaya asid folik, mangan, vitamin K, kalium, dan kalsium. Vitamin K dan kalsium membantu menjaga tulang yang sihat, dan mangan membantu melindungi sel dari tekanan oksidatif. Kalium menyumbang kepada fungsi normal sistem saraf dan menjaga tekanan darah normal. Asid folik baik untuk sistem ketahanan badan dan mengurangkan rasa letih dan letih.

 

Dengan jangka hayat yang agak panjang dan tidak memerlukan penyejukan, serbuk bayam senang disimpan dan digunakan. Makanan super ini pastinya menarik bagi vegan dan pencinta daging, dan juga memberi manfaat kepada pengendali perkhidmatan dan peruncit yang bertujuan menggoda mereka yang ingin memasukkan serbuk bayam ke dalam diet mereka, dan menjalani gaya hidup sihat.   Untuk mendapatkan produk ini di e-kedai kami, klik di sini Ebaza.com.my Klik pautan ini terus ke produk: https://www.ebaza.com.my/hexa-spinach-powder-30g HEXA Food Sdn. Bhd. Adalah syarikat pemprosesan makanan bersertifikat HACCP dan HALAL yang terletak di Shah Alam, Malaysia. Ditubuhkan pada tahun 1997, kami menghasilkan lebih dari 100 produk kering seperti rempah, perasa, ramuan, perap, tepung, dan serbuk kari. HEXA adalah jenama isi rumah yang menentukan Kualiti, Kemampuan, dan Rasa. Saluran penjualan kami merangkumi Runcit (pasar raya besar, pasar raya, pasar mini, dll.), Pengilang Makanan, Perkhidmatan Makanan, dan Dalam Talian. Sekiranya anda mempunyai pertanyaan mengenai produk kami, sila e-mel kepada kami di hexafood@hexafood.com

 

菠菜粉

富含各种营养素,包括β-胡萝卜素,铁和纤维。 HEXA菠菜粉是源自中国的健康产品。它是将菠菜干叶磨成细粉状的绿色粉末制成的。这种独特形式的脱水蔬菜粉可以多种美味的方式使用。将粉末撒入冰沙,调味料,卷饼和蘸酱中,以添加营养和增味剂。它还可以为煎蛋卷,新鲜面食,菜肉馅煎蛋饼,面包,面条和炒鸡蛋增​​加颜色和风味。 菠菜粉还富含叶酸,锰,维生素K,钾和钙。维生素K和钙有助于保持骨骼健康,锰有助于保护细胞免受氧化应激。钾有助于神经系统的正常运作,并维持正常的血压。叶酸对人体的免疫系统有益,可减轻疲劳感。 菠菜粉的保质期相对较长,无需冷却,因此易于存储和使用。这些超级食品绝对吸引素食主义者和肉类爱好者,并且也有益于服务运营商和零售商,这些服务运营商和零售商旨在诱使想要将菠菜粉纳入饮食的人们,并过上健康的生活方式。

要在我们的电子商店中获取此产品,请单击此处Ebaza.com.my

单击此链接直接指向产品:https://www.ebaza.com.my/hexa-spinach-powder-30g

HEXA Food Sdn。 Bhd。是一家通过HACCP和HALAL认证的食品加工公司,位于马来西亚的莎阿南。成立于1997年,我们生产100多种干产品,例如香料,调味料,配料,腌料,面粉和咖喱粉。 HEXA是一个家用品牌,它决定质量,功能和口味。 我们的销售渠道包括零售(超市,超级市场,小型市场等),食品制造商,食品服务和在线。如果您对我们的产品有任何疑问,请发送电子邮件至hexafood@hexafood.com